Duscha efter match

När du är aktiv inom fotboll eller någon annan sport, vet du hur roligt det är att spela match. Här får du verkligen ge allt varje gång och pressa dig till det du tidigare inte klarat. Givetvis är det träningen som gör dig bättre. Allt leder dock till att du svettas, vilket i sin tur kan leda till dålig lukt.

Självklart tar du alltid en dusch efter matchen, men du behöver kanske något mer i tillägg. I det läget är det alltid skönt med en bra hudkräm och en väldoftande deodorant. Använd bra produkter, eftersom dessa nu går att köpa på nätet, ofta till bättre priser än i butik.

Doften gör mannen

Vad är det då för dofter som går hem hos fotbollsspelare? Förmodligen ska vi inte fråga dem, utan deras flickvänner eller fruar. Vad vi tror alltid fungerar är Hugo Boss, Tommy Hilfiger och Kouros såväl som den välkända och populära Farenheit.

Väljer du fel behöver du inte oroa dig. Du får alltid 14 dagars returrätt på alla onlineköp. På så sätt har du möjligheter att prova dig fram och finna det rätta valet. Något som blir trivsamt både efter matchen och vid middagen på uteserveringen.